Terug naar de schoolsite!

vrijdag 9 juni 2017

BC - Mijn papa!



MIJN PAPA! 

We hadden heel wat werk aan ons cadeautje. Zoveel zelfs, dat we vergaten om er foto’s van te nemen. Wat er in het pakje zit, blijft dus nog even geheim…






Sommige papa’s timmeren graag, dus dat wilden wij ook wel even proberen. Wat is het leuk om die nagels erin te kloppen!


Van al dat timmeren moeten we even op adem komen en kijken we rustig in een boekje, waar de papa’s allerlei toffe dingen doen met hun kindje.





Onze auto in de klas had een grote poetsbeurt nodig en de kinderen hebben dat super gedaan. Met de speciale spons wrijven vonden ze te gek!




Ons liedje over de papa’s hebben we begeleid met muziekinstrumenten. Het was een mooi concertje.





Op de foto van onze papa zagen we dat sommige papa’s een baard hebben, anderen scheren de haren weg.  De juf “scheerde” de kindjes en dat vonden ze wel wat spannend. Wat roken de wangen lekker!

















Juf Fleur had een activiteit voorzien: een sjoelbak. De kinderen mochten met grote knikkers rollen in de verschillende gaatjes. Soms was het wat moeilijk, maar toen het lukte zag ik alleen maar blije gezichtjes!










Verder wens ik alle papa’s een fantastische Vaderdag toe! Ik hoop dat jullie zich even goed amuseren als wij gedaan hebben. Geniet ervan!